Com va ser la teva experiència?

Vas confiar en nosaltres quan va ser necessari per ajudar-te a resoldre les teves necessitats de comunicació multilingüe. Com ha anat tot des de llavors?

Explica’ns la teva experiència en cinc minuts i ajuda altres empreses com la teva a decidir sobre el seu futur.

 

    Client*

    Departament/Àrea*

    La meva satisfacció ha estat...*

    - Respecte a l’agilitat de la resposta a la meva demanda...

    BaixaMitjanaAltaÓptima

    - En concretar amb Ontranslation la meva necessitat...

    BaixaMitjanaAltaÓptima

    - Respecte a la coordinació i seguiment del projecte...

    BaixaMitjanaAltaÓptima

    - En resoldre incidències durant el procés...

    BaixaMitjanaAltaÓptima

    - En la fase final i entrega del projecte...

    BaixaMitjanaAltaÓptima

    - Respecte a l’adequació del text meta al públic objectiu...

    BaixaMitjanaAltaÓptima

    - Pel que fa a la relació qualitat-preu...

    BaixaMitjanaAltaÓptima

    En general amb el servei d’Ontranslation...

    BaixaMitjanaAltaÓptima

    Els serveis oferts per Ontranslation han cobert les necessitats comunicatives per a les quals se’ls havia contractat? *

    No

    En cas que la resposta sigui negativa, podries especificar en quins casos concrets i per què?

    Com ens has conegut?*

    Explica'ns si ha estat un contacte teu, ens has cercat per internet, a un esdeveniment...

    Explica'ns la teva història*

    Explica'ns quina era la teva necessitat, com et vam ajudar i com ets de feliç després d'haver resolt el teu problema comunicatiu. Tornaries a confiar en nosaltres? Què podriem fer millor? Tot allò que puguis dir, ens ajudarà a ser millors.

    També pots valorar la teva experiència deixant un comentari a la nostra pàgina de Google My Business.

    Per últim, ens agradaria demanar-te permís per utilitzar la informació d’aquest qüestionari per a la promoció dels nostres serveis:*

    Accepto que les meves recomanacions puguin ser llegides per altres usuaris interessats en els vostres serveis.No vull col•laborar en la promoció d’aquest servei.