Com demanar un pressupost de traducció
Arribem a l’oficina, obrim el correu i trobem un nou correu a la bústia d’entrada: «pressupost traducció». Sembla que tot… Llegir-ne més >
Guillem Carol, aficionat a la lectura, les noves tecnologies, l’hoquei i la política, és el director de Giny Comunicació, una agència de comunicació creada en plena crisi per cobrir una demanda del mercat, la personalització i proximitat en un món de grans marques.
Nom: Guillem Carol i Vallès
Edat: 25 anys
Professió: empresari
Idiomes: català, castellà, anglès i lapao
Entrevista: Giny comunicació treballa amb Ontranslation des de fa mig any. A nosaltres ens agrada la seva filosofia d’agència i la frescor que transmeten tots els seus treballadors. Una empresa formada per joves professionals amb gran projecció de futur. Vam parlar amb en Sergi Sabaté i en Guillem Carol, que van estar encantats de contestar-nos aquestes preguntes.
Giny és una agència de comunicació formada per joves professionals apassionats pels nous formats audiovisuals, la publicitat, la creació de missatges, el disseny, la programació web i les xarxes socials. Gaudim oferint un tracte personalitzat. Analitzem cada projecte de manera única i singular.
Cada proposta és un nou repte que se’ns planteja. Un nou món per endinsar-nos-hi. T’escoltem, analitzem el teu cas, creem una estratègia i l’apliquem per acomplir els objectius. Els productes més significatius de Giny —i els que ens han portat més reconeixement públic— són els audiovisuals i les estratègies comunicatives a través de les xarxes socials.
Va sorgir fa dos anys, després d’observar que moltes empreses del món de la comunicació eren gegants molt lents a l’hora d’executar, poc fresques i, sobretot, molt cares. Ens vam ajuntar joves apassionats per la comunicació per unir les nostres qualitats en favor d’un objectiu comú.
Periodistes, dissenyadors, informàtics, comunicació audiovisual i politòlegs.
Cap dia és igual. Tots són diferents. Vivim al ritme de cada un dels nostres projectes.
Audiovisuals de tot tipus —videoblocs, infografies, animacions, espots, etc.—, dissenys —també de qualsevol cosa—, webs, creació d’estratègies i gestió de xarxes socials i contacte amb la premsa.
Tots són clients d’àmbit nacional. En tenim de públics i de privats. Hi ha de tot: fundacions, clíniques, distribuïdores de vi, polítics, editorials, administracions nacionals i locals, etc.
Nosaltres som joves apassionats, entusiastes, creatius i molt treballadors. Sempre intentem estar a l’última i amb una actitud positiva. Si això és ser emprenedors, sí, ho som.
Cada persona és un món. Últimament sembla que crear una empresa sigui la resposta a tots els nostres mals. I tampoc és això. Hi ha gent capacitada per fer-ho i d’altres que tenen altres aptituds. Totes són vàlides i respectables.
Què faríem en una societat sense professors, metges, policies o bombers, per exemple? Tenen feines vitals i terriblement importants. Sort en tenim, de tots ells. La gent ha de fer allò que l’apassioni. Ha d’aixecar-se cada matí il·lusionat. Això és el que compta.
Sí, algunes vegades quan busquem que les traduccions que ens demanen els clients siguin el més professionals possible.
Arribem a l’oficina, obrim el correu i trobem un nou correu a la bústia d’entrada: «pressupost traducció». Sembla que tot… Llegir-ne més >
La pregunta d’aquest post és comuna en els nostres clients quan es plantegen com traduir un document. Molts acudeixen a… Llegir-ne més >
La traducció per a agències de comunicació i publicitat és una de les nostres labors principals. No es tracta d’una… Llegir-ne més >