La traducció per a ecommerce d’alimentació: qüestions culturals més enllà del públic
Fer una traducció per a ecommerce d’alimentació no és una feina fàcil. A totes les dificultats que s’han de tenir… Llegir-ne més >
Tenim bones notícies per a tu, empresa exportadora: Espanya és el país número quinze en exportacions en milions de dòlars. La força total de les empreses exportadores al país supera la d’altres grans economies a escala mundial, com ara la del Brasil, l’Índia o Rússia. Per tant, les empreses exportadores espanyoles estan en bona forma.
Per mantenir aquestes dades, és crucial traslladar-les a Internet. T’expliquem com començar a ser una empresa que exporta gràcies a Internet.
A l’hora de començar a vendre el nostre producte en un mercat estranger, el primer pas és analitzar-lo. A partir d’aquí, hauràs de trobar quins segments de la població podrien estar interessats en el nostre producte o servei.
No hi ha moltes diferències entre el món online i offline per a les empreses exportadores a l’hora de trobar a qui dirigir-se. Els consumidors són els mateixos, però les seves formes i hàbits de consum canvien a Internet.
Descobreix com es comporten els teus clients potencials a Internet! I, si no saps com començar, demana ajuda a experts en el mercat de destí.
Les empreses exportadores assisteixen a fires i congressos i fan servir la publicitat, entre d’altres, als països de destí. De la mateixa manera, existeixen diferents canals de comunicació al món en línia:
Fes que el client s’enamori de la teva marca. A Internet, el disseny i l’UX són l’aparador del teu negoci, i la retòrica del venedor a Internet serà un bon missatge escrit.
Si vols tenir un ecommerce transfronterer eficaç, has d’escriure una història que convenci els clients internacionals i que faci que anhelin interactuar amb tu. Com a empresa exportadora, assegura’t que hi hagi una bona adaptació del teu copywriting a l’hora de fer la teva traducció per al posicionament SEO internacional.
Troba la teva veta de mercat, descobreix els canals i, finalment, fes servir un llenguatge adequat per a cada un d’ells.
Si vols enamorar els teus clients, pensa que podràs tenir moltes cites en la teva vida, però només progressaran les que tinguin una bona història. Explica aquella història i podràs ser top-of-mind: vendràs més internacionalment. Això sí, no oblidis que cada país té un mètode de pagament preferit.
Necessites ajuda?
Fer una traducció per a ecommerce d’alimentació no és una feina fàcil. A totes les dificultats que s’han de tenir… Llegir-ne més >
Les vendes de l’ecommerce cross border continuen creixent. Internacionalitzar una botiga virtual s’ha convertit en una estratègia molt útil, ja… Llegir-ne més >
Saber com fer una traducció per a Amazon i posicionar les teves fitxes de producte és conèixer l’algoritme Amazon A9…. Llegir-ne més >