Empresa exportadora, ara és el moment triomfar a Internet

Tenim bones notícies per a tu, empresa exportadora: Espanya és el país número quinze en exportacions en milions de dòlars. La força total de les empreses exportadores al país supera la d’altres grans economies a escala mundial, com ara la del Brasil, l’Índia o Rússia. Per tant, les empreses exportadores espanyoles estan en bona forma.

Per mantenir aquestes dades, és crucial traslladar-les a Internet. T’expliquem com començar a ser una empresa que exporta gràcies a Internet.

La clau per a una empresa exportadora: trobar una veta de mercat a la web

A l’hora de començar a vendre el nostre producte en un mercat estranger, el primer pas és analitzar-lo. A partir d’aquí, hauràs de trobar quins segments de la població podrien estar interessats en el nostre producte o servei.

No hi ha moltes diferències entre el món online i offline per a les empreses exportadores a l’hora de trobar a qui dirigir-se. Els consumidors són els mateixos, però les seves formes i hàbits de consum canvien a Internet.

Descobreix com es comporten els teus clients potencials a Internet! I, si no saps com començar, demana ajuda a experts en el mercat de destí.

A través de quins canals em puc dirigir al meu públic objectiu?

Les empreses exportadores assisteixen a fires i congressos i fan servir la publicitat, entre d’altres, als països de destí. De la mateixa manera, existeixen diferents canals de comunicació al món en línia:

  • Les xarxes socials són una finestra útil per a la imatge d’una empresa exportadora, encara que tingui un nivell de conversió real menor. Tenir-hi una gran presència amb continguts adaptats a la cultura i l’idioma local és imprescindible.
  • El posicionament de pagament en buscadors és bastant efectiu si es fa bé. Per fer una campanya de Google Ads decent és imprescindible escriure amb un llenguatge clar i adaptat a la cultura de destí, i una correcció ortogràfica exquisida en la llengua del país de destí.
  • El posicionament orgànic. Els usuaris cada vegada confien més la seva cerca d’informació a Google. Hi ha una màxima: adaptar el teu negoci per vendre en altres països depèn, en gran part, del SEOCerca les paraules clau que els teus clients potencials fan servi i utilitza-les a la teva web!

fonts de trànsit web

Destaca entre les altres empreses exportadores: explica una bona història

Fes que el client s’enamori de la teva marca. A Internet, el disseny i l’UX són l’aparador del teu negoci, i la retòrica del venedor a Internet serà un bon missatge escrit.

Si vols tenir un ecommerce transfronterer eficaç, has d’escriure una història que convenci els clients internacionals i que faci que anhelin interactuar amb tu. Com a empresa exportadora, assegura’t que hi hagi una bona adaptació del teu copywriting a l’hora de fer la teva traducció per al posicionament SEO internacional.

La clau per a les empreses exportadores

Troba la teva veta de mercat, descobreix els canals i, finalment, fes servir un llenguatge adequat per a cada un d’ells.

Si vols enamorar els teus clients, pensa que podràs tenir moltes cites en la teva vida, però només progressaran les que tinguin una bona història. Explica aquella història i podràs ser top-of-mind: vendràs més internacionalment. Això sí, no oblidis que cada país té un mètode de pagament preferit.

Necessites ajuda?

Sobre l'autor

Oscar Nogueras

CEO de Ontranslation y Ontraining, Óscar es experto en internacionalización, Traducción SEO y comunicación intercultural. Con más de 14 años de experiencia, un máster en Tradumática y un MBA, combina su labor como consultor con la docencia en la UAB, donde forma a traductores profesionales en SEO y SEM. Sus estrategias y conocimientos ayudan a marcas globales a superar barreras culturales y alcanzar el éxito en mercados internacionales.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

POSTS RELACIONATS

+ Veure totes les publicacions