Per què hauries d’analitzar la teva competència online abans d’internacionalitzar-te
Vols assegurar l’èxit de la teva marca en nous mercats internacionals? Si és així, no pots passar per alt la… Llegir-ne més >
Si vols traduir les teves campanyes de Google Ads i convertir més usuaris internacionals hauràs de confiar en una empresa de traducció especialitzada en màrqueting digital.
Augmenta el CTR de les teves campanyes internacionals emocionant els teus usuaris amb traduccions SEM professionals.
Vull traduir les meves campanyes de GooglePer augmentar el CTR dels teus anuncis, hauràs de descobrir i respondre a la intenció de cerca dels usuaris d’altres països. Tenir en compte la seva cultura i costums farà que utilitzis les paraules clau adequades per les quals hauries de licitar.
Perquè el nostre equip, a més de traductors SEO professionals, és expert en publicitat en cercadors: transcreació de campanyes de Google Ads internacionals.
Què et fa especial i per què destaques entre la teva competència són dues de les preguntes més importants que et farem. Conèixer els teus productes o serveis és bàsic per a nosaltres. D’aquesta manera, descobrirem quins termes de cerca són rellevants per al teu negoci i com utilitzar-los en la traducció del copy dels teus anuncis.
Estudiem a la teva competència preguntant-nos com es dirigeixen al públic i quines paraules clau fan servir. Potser optem per paraules clau amb CPC baix o fem servir les mateixes que ells, dependrà de la teva estratègia. El nostre objectiu és que els teus anuncis en altres països converteixin el màxim possible.
Ja saps que traduir literalment el llistat de paraules clau per les quals licitar en les teves campanyes d’Ads no et portarà enlloc. Realitzarem un estudi per descobrir les paraules clau que més s’ajusten al teu negoci. A més, ens encarregarem d’estudiar les paraules clau negatives per als teus anuncis PPC.
La traducció de campanyes de cerca multilingüe també és transcreació. La transcreació és traduir responent a la intenció de cerca dels teus futurs clients internacionals, seguint un brífing i tenint en compte la seva cultura. Emociona’ls amb uns anuncis d’impacte fins que converteixin i comprin els teus productes o serveis.
No hi ha campanya de cerca pagada sense monitoratge de dades. Mesurar els KPI abans i durant les campanyes de PPC internacional és de vital importància. A més, si disposem dels termes de cerca pels quals s’han mostrat els anuncis, podrem ajustar el llistat de paraules clau i paraules clau negatives per optimitzar així el CPC de les campanyes.
Perquè la traducció del copy dels teus anuncis aconsegueixi convertir els teus clients internacionals hauràs de recórrer a traductors experts en transcreació i màrqueting digital. Només tenint en compte la cultura i la intenció de cerca local aconseguiràs més clients estrangers.
Un traductor SEM detectarà quines paraules clau funcionen millor per convertir usuaris internacionals.
Confia en Ontranslation, empresa de traducció especialitzada en màrqueting digital, i veuràs la diferència.
NECESSITO UN TRADUCTOR D’ANUNCIS PER A GOOGLE ADSVols assegurar l’èxit de la teva marca en nous mercats internacionals? Si és així, no pots passar per alt la… Llegir-ne més >
La traducció SEO és un servei clau per a qualsevol empresa que es vulgui posicionar en mercats internacionals amb èxit,… Llegir-ne més >
Les vendes de l’ecommerce cross border continuen creixent. Internacionalitzar una botiga virtual s’ha convertit en una estratègia molt útil, ja… Llegir-ne més >