Ecommerce cross border: què és i com atreure clients internacionals?
Les vendes de l’ecommerce cross border continuen creixent. Internacionalitzar una botiga virtual s’ha convertit en una estratègia molt útil, ja… Llegir-ne més >
Ens trobem en un moment immillorable per a la internacionalització de les botigues en línia. Sens dubte el desenvolupament i posterior traducció d’aplicacions mòbils per a ecommerce ha de ser una de les principals estratègies a seguir. El mobile commerce és el canal de comerç electrònic al qual se li augura un major creixement i les aplicacions mòbils per a ecommerce són la plataforma de moda.
L’aparició d’smartphones ha revolucionat el panorama del comerç electrònic. La mobilitat d’aquests dispositius els ha fet la vida molt més fàcil a tots aquells usuaris que desitgen fer les seves compres en qualsevol moment i en qualsevol lloc.
Moltes botigues en línia estan ja conscienciades amb la necessitat de crear plataformes responsive que s’adaptin al format mòbil. N’hi ha prou amb pensar en com l’experiència de l’usuari ha millorat respecte als primers anys dels telèfons intel·ligents.
No obstant això, amb les aplicacions mòbils, l’optimització del procés va més enllà. Els avantatges són múltiples. D’una banda, ens permeten accedir a les novetats i al catàleg permanent de productes sense necessitat de realitzar cerques en el navegador.
Per una altra, la capacitat de fidelitzar els clients i personalitzar-ne l’experiència de compra és infinitament major. De fet, el 76 % dels usuaris que van comprar en línia ho van fer a través del seu smartphone, segons l’estudi de ditrendia del 2022.
Les aplicacions mòbils són la marca distintiva dels smartphones i els comerços electrònics han de tenir en compte el gran potencial de creixement que tenen en aquesta modalitat d’ecommerce. Per aquest motiu, la inversió en el desenvolupament i traducció d’apps és una aposta segura de cara a les estratègies de creixement i internacionalització de les botigues en línia.
De totes maneres, és molt important ser conscient que la localització d’aplicacions mòbils per a ecommerce requereix el treball tant de professionals lingüístics com de professionals culturals. Al cap i a la fi, l’objectiu principal de la localització d’una app mòbil és aconseguir una usabilitat òptima per a l’usuari i en aquest aspecte entren en joc diversos factors.
En aquest punt és rellevant esmentar que, pel que fa al software, també existeix un subsector molt particular que requereix la localització: el de les aplicacions de Programari com a Servei (SaaS). Sabies que la localització de SaaS també requereix experts en traducció i localització?
Aquí pots aprendre més sobre la localització de SaaS i els seus beneficis.
Si contractem un servei de traducció per a empreses que ens localitzi la nostra app, hem d’assegurar-nos que l’adaptació del contingut no perdi el seu caràcter marquetinià.
És a dir, que sigui atractiu, però que s’adapti a les possibilitats dels dispositius mòbils, especialment pel que fa al nombre de caràcters utilitzats i els botons d’interacció amb l’aplicació.
Entre els punts que s’han de tenir en compte en aquest tipus de localització hi ha, per exemple:
En definitiva, les aplicacions mòbils es presenten com un canal de venda amb gran potencial per al comerç en línia. Decidir-se per desenvolupar i localitzar aplicacions mòbils per a ecommerce és una aposta segura. No obstant això, és un treball que únicament pot ser dut a terme per traductors professionals.
Per algun motiu diem que en el camí cap a la internacionalització les botigues en línia i les agències de traducció professional han d’anar de bracet.
No et perdis els nostres consells per a internacionalitzar la teva botiga en línia.
Les vendes de l’ecommerce cross border continuen creixent. Internacionalitzar una botiga virtual s’ha convertit en una estratègia molt útil, ja… Llegir-ne més >
Fer una traducció per a ecommerce d’alimentació no és una feina fàcil. A totes les dificultats que s’han de tenir… Llegir-ne més >
En aquest post t’expliquem quins són els beneficis de la traducció professional per a un ecommerce. Tot i que s’ha… Llegir-ne més >